W drugim dniu kursu "Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom" w ramach projektu "Nauka i działanie na rzecz lepszej przyszłości" uczestniczki zapoznały się z różnymi metodami nauki uczniów w spektrum, poznały najlepsze sposoby przyswajania informacji przez uczniów z autyzmem oraz poznały różne metody wspierające terapię. Jednym z najszerzej omawianych tematów dnia dzisiejszego była edukacja włączająca, której celem jest zwiększanie szans edukacyjnych wszystkim dzieciom i młodzieży poprzez zapewnienie im odpowiednich warunków do rozwijania indywidualnego potencjału i pełne włączenie w życie społeczne. Poznaliśmy podstawowe strategie stosowane w edukacji włączającej oraz korzyści jakie przynosi ta edukacja.
Po zajęciach miałyśmy okazję zobaczyć Kanał Koryncki, który odcina Półwysep Peloponeski od Grecji kontynentalnej, zamieniając go de facto w wyspę, i łączy ze sobą Zatokę Sarońską z Zatoka Koryncką. Wykopano go w najwęższym miejscu krótkiego przesmyku nazywanego "isthmus" (szyja), który stanowił jedyne połączenie pomiędzy Peloponezem, a resztą Grecji. Kanał ma długość około 6,4 kilometra, przy szerokości niewiele powyżej 21 metrów i wysokości dochodzącej do nawet 79-90 metrów. Jego ściany ścięte są pod tak małym kątem, że spoglądając na nie z góry mogą wydawać się niemal proste.
Wieczorem przyszedł również czas na skosztowanie typowych greckich przysmaków - musaki, sałatki greckiej oraz pieczonej fety.